https://www.naturalsite.pl/Suplement-pochlaniacz-weglowodanow-Carbo-Grabbers-NSP-p240

Zwykłe przejadanie się powoduje naruszenie równowagi przemiany materii, co z kolei pobudza łaknienie. Wielu ludzi próbuje regulować nadwagę przy pomocy przeróżnych diet. Niestety, nie udaje im się osiągnąć pożądanego efektu, ponieważ stałe uczucie głodu nie pozwala na odpowiednio długie przestrzeganie diety, lub po skończeniu diety szybko dopada ich niechciany efekt "jo-jo". Suplementami diety można sobie pomóc, ale przede wszystkim konieczna jest gruntowna zmiana filozofii odżywiania. 

Carbo Grabbers pomaga zapobiegać tyciu z nadmiaru węglowodanów. Często rozkład węglowodanów jest przeważająco blokowany, niestrawione cząsteczki skrobi przedostają się do jelit, a następnie są wydalane. Przeprowadzone badania nad tym suplementem wskazują, że ekwiwalent dwóch kapsułek ekstraktu z białejj fasoli efektywnie blokuje 50% węglowodanów w posiłku. 
Nie oznacza to, że doradzamy rezygnację z ruchu. 

Pochłaniacz węglowodanów zawiera w sobie inhibitor amylazy, który pozyskiwany jest z odmiany biłaej fasoli. W spoób naturalny i bezpieczny zapobiega on trawieniu węglowodanów i redukuje nadmiar kalorii, które w przeciwnym razie, mogą zostać zamienie w tkankę tłuszczową. 

Właściwości Carbo Grabbers:
  • nasila perystaltykę jelit
  • zapewnia właściwy poziom cholesterolu we krwi
  • reguluje przemianę materii i normalizuje wagę 
Co to jest tkanka tłuszczowa?

Wiele osób przypisuje tkance tłuszczowej jedynie negatywne cechy, kojarząc ją z otyłością i innymi chorobami. Warto zaznaczyć, że wyróżnia się jej różne typy, a każdy z nich jest niezbędny do prawidłowej pracy organizmu. Niebezpieczny dla zdrowia może być zarówno jej nadmiar jak i niedobór.

Znajduje się głównie na brzuchu, pośladkach oraz udach. Tworzą ją adipocyty, czyli komórki tłuszczowe, komórki macierzyste i endotelialne, preadipocyty, fibroblasty, leukocyty oraz makrofagi. Zachodzą w niej liczne procesy metaboliczne takie jak glikoliza, cykl Krebsa, lipogeneza i lipoliza. Zaburzenie któregoś z nich może prowadzić do rozwoju otyłości.

Zawartość tkanki tłuszczowej u kobiet jest fizjologicznie większa niż w przypadku płci przeciwnej. Norma dla osób płci żeńskiej wynosi 20-30 % masy ciała, a dla mężczyzn 12-20%. Nadmierna ilość tej tkanki lub jej niedobór skutkują zaburzeniem równowagi hormonalnej, a w efekcie nieprawidłową pracą organizmu.

Jakie są skutki nadmiaru tkanki tłuszczowej? 

Nadmierna ilość tkanki tłuszczowej w organizmie nie jest pożądana. Nie chodzi tu tylko o względy estetyczne, ale przede wszystkim skutki zdrowotne. Spowodowane jest to aktywnością endokrynną komórek tłuszczowych, których nadmiar prowadzi do rozwoju niebezpiecznych stanów chorobowych. Następstwami nadmiaru tej tkanki są:

  • insulinooporność
  • cukrzyca typu 2
  • miażdżycy
  • choroba niedokrwiennej serca
  • nadciśnienie tętnicze
  • zaburzenia gospodarki lipidowej
  • obniżenie stężenia testosteronu
Jakie są skutki niedoboru tkanki tłuszczowej? 

Organizm pozbawiony tkanki tłuszczowej nie jest w stanie funkcjonować prawidłowo. Zbyt niska jej masa podobnie jak nadmiar powoduje zachwianie równowagi hormonalnej. Jako przykład tych zaburzeń można wskazać zanik miesiączki. Jest to fizjologiczne przystosowanie organizmu do warunków niesprzyjających ciąży.

Trzy kroki do lepszego i zdrowego trybu życia 
  • Dbaj o odpowiednią dietę
Zbilansowana dieta jest fundamentem prowadzenia zdrowego trybu życia. Urozmaicone posiłki bogate w produkty z różnych grup żywności muszą dostarczać organizmowi niezbędną ilość potrzebnych do funkcjonowania składników. Dieta więc musi być bogata w białka, węglowodany, tłuszcze, naturalne witaminy oraz składniki mineralne. Jedz różnorodne i zbliansowane posiłki i nie zapomnij o piciu wody, minimum 2l dziennie. 
  • Zadbaj o kondycję

Bardzo istotnym elementem zdrowego trybu życia jest bycie aktywnym fizycznie o każdej porze roku. Rolki czy jazda na rowerze są doskonałymi formami aktywności, jednak uprawianie ich w zimie może być problematyczne. Dużą popularnością cieszy się bieganie. Niezależnie od pory roku stale na ścieżkach spacerowych można spotkać osoby, które biegają. Spacery również będą świetną alternatywą i początkiem do zdowego trybu życia. Staraj się robić dziennie 10 tysięcy króków. 

  • Ogranicz używki 

Wszelakiego rodzaju używki maja negatywny wpływ na nasz organizm. Decydując się na zdrowy tryb życia należy je ograniczyć, bądź całkowicie odstawić. Mowa tu nie tylko o papierosach czy alkoholu. Cukier ma również działania uzależniające, dlatego warto z niego zrezygnować całkowicie lub znacznie ograniczyć. Cukier zamień na słodziki (erytrytol, stewia, ksyliotol). 

Nie czekaj do poniedziałku, rób formę na lata, a nie na lato. Warto zacząć wprowadzać drobne zmiany już teraz, po to by o każdej porze roku móc w pełni korzystać z życia. 

Zapamiętaj! Suplementy diety nie zastępują stosowania zbilansowej i zróżnicowanej diety oraz zdrowego stylu życia.