Jak dbać o aktywność fizyczną?

Zachowanie zdrowia w końcu może być proste. Wystarczy zdrowo się odżywiać i pamiętać o częstej aktywności fizycznej. Mniej istotne czy biegasz, jeździsz rowerem, czy też pływasz. Istotne, aby robić to regularnie. Aktywność fizyczna została wpisana w piramidę zdrowego odżywiania jako podstawa w trosce o zdrowie i kondycję. Oczywiście, częste uprawianie sportów nie zwalnia ze zdrowej diety. Połączenie zdrowego odzywiania z aktywnością fizyczyną zapewni zadowalające efekty. Z regularną aktywnością szybko dostrzeżesz pierwsze pozytywne zmiany. 

Jakie suplementy stosować, aby bardziej dbać o zdrowie?

SmartMeal ma w sobie 24g wegańskiego białka, który pomoże Ci budować mięśnie, a błonnik i kompleks witamin i minerałów zapewni poczucie zdrowia każdego dnia. Jest to zdrowy i pyszny koktajl zastępujący posiłek, ale przede wszystkim wspaniałe źródło roślinnego białka. Zastąp nim jeden z codziennych posiłków i ciesz się wspaniałym samopoczuciem – przejmij kontrolę nad sowim ciałem. SmartMeal pomaga w utrzymaniu i budowie masy mięsniowej. Pomaga kontrolować masę ciała i wspiera zdrowie układu pokarmowego. Zmniejsza uczucie zmęczenia i wspiera odporność. Co ważne, ma bardzo niską zawartość cukru i tłuszczy! A jedna porcja białka, to tylko 213 kalorii. Jest wolny od alergenów i stworzony z myślą o wegetarian. 

Co to jest metabolizm? 

Są to procesy zachodzące w naszych organizmach, których wynikiem jest pozyskiwanie, magazynowanie i wykorzystywanie energii pochodzącej z dostarczonych pokarmów. Metabolizm umożliwia życie komórek i prawidłowe funkcjonowanie organizmu i ma ogromny wpływ na naszą wagę. Osoby z szybkim metabolizmem łatwiej utrzymują odpowiednią masę ciała i nie muszą liczyć każdej zjedzonej kalorii. Natomiast osoby z powolnym metabolizmem bardzo łatwo przybierają na wadze i są zmuszone do dokładnego oglądania każdego posiłku. 

Co przyspiesza metabolizm?

Kluczowe są ćwiczenia fizyczne, pod warunkiem, że wykonujemy je w prawidłowy sposób. Najlepsze treningi dla przyspieszenia metabolizmu, to tzw. treningi interwałowe. Nie mniej ważna jest oczywiście dieta. A najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia jest śniadanie. Istotny jest czas kiedy je spożywasz. Dietetycy twierdzą, że metabolizm przyspieszają śniadania zajadane przed upływem godziny od przebudzenia. Odpowiednia suplementacja jest również bardzo ważna. Szczegółnie wapń, fosfor, magnez, cynk, jod oraz witaminy z grupy B. Większa masa mięśniowa, to również odpowiedni sposób na przyspieszenie metabolizmu. Mięśnie zużywają więcej energii niż tkanka tłuszczowa, stąd więcej mięśni to przyspieszony metabolizm.