Nikt nie ma wątpliwości jak ważne w diecie jest białko, a w szczególności jeżeli:
Jesteś sportowcem i potrzebujesz najwyższej klasy białka?
Jesteś zabiegany i nie zawsze znajdujesz czas na posiłek?  
Chcesz schudnąć i kontrolować masę swojego ciała?
A może potrzebujesz pysznego sposobu na uzupełnienie diety w witaminy, minerały, błonnik i białko?

Zapotrzebowanie na białko jest różne. Zależy ono bowiem od:  
  • wieku,  
  • stanu fizjologicznego,  
  • chorób współistniejących,  
  • aktywności fizycznej.  
Wynosi ok. 0,8-1,0 g białka na 1 kg masy ciała. Większe zapotrzebowanie występuje u sportowców, a także w przypadku  jednostek chorobowych:
  • w przypadku rozległych oparzeń czy zranień,  
  • w chorobach przebiegających z gorączką, 
  • w przebiegu chorób nowotworowych,  
Niedobory białka uniemożliwiają prawidłowy wzrost i rozwój organizmu.

Nie jest możliwa odnowa i odbudowa tkanek, procesy odpornościowe czy gojenie się ran. W wyniku jego niedoboru, zahamowane zostają procesy myślowe zachodzące w mózgu.
Coraz więcej ludzi przechodzi na wegetariański, wegański sposób żywienia , gdzie w szczególności musimy zadbać o jego dostarczenie. Najwięcej mają go rośliwny strączkowe (soczewica, ciecierzyca, fasola czerwona i biała, groch i groszek zielony, a także produkty sojowe).

Wyrózniamy białko zwierzęce i roślinne. Dieta oparta na źródłach białka roślinnego  ma przewagę nad białkiem zwierzęcym:

- może wspierać organizm w osiągnięciu lepszego stanu zdrowia i obniżenia ryzyka wystąpienia chorób o charakterze przewlekłym
-będzie wspierać walkę z nadwagą i otyłością, ponieważ produkty białkowe pochodzenia zwierzęcego są zwykle produktami o wysokiej zawartości tłuszczu, czego nie można powiedzieć o produktach roślinnych.
- produkty odzwierzęce zawierają kwasy tłuszczowe nasycone, które spożywane w nadmiarze mogą sprzyjać powstawaniu hipercholesterolemii, miażdżycy naczyń krwionośnych i podnosić ryzyko chorób sercowo-naczyniowych. 
- błonnik pokarmowy pozytywnie wpływa na pracę przewodu pokarmowego, reguluje rytm wypróżnień oraz obniża poziom cholesterolu. W produktach roślinnych zawarte są związki takie jak flawonoidy, izoflawony, kwasy fenolowe, fitosterole, które będą bardzo korzystnie oddziaływać na funkcjonowanie organizmu.

Białko roślinne SMART MEAL to doskonałe rozwiązanie, ponieważ:
  • Jest odpowiedni dla wegetarian!
  • Jest bezglutenowy1
  • Jest wolny od GMO!
  • Jest źródłem błonnika – aż 3g w dziennej porcji!
  • Jest źródłem wegańskiego białka – aż 24g w każdej porcji!
  • Jest źródłem aż 24 witamin i minerałów!
SMART MEAL pozwoli Ci osiągnąć doskonałe efekty:
  • Białko pomaga w utrzymaniu i budowie masy mięśniowej.
  • Błonnik pomaga kontrolować masę ciała i wspiera zdrowie układu pokarmowego.
  • Witaminy z grupy B zmniejszają uczucie zmęczenia.
  • Witaminy A, D i C wspierają odporność.